April april

Nu är det glest mellan uppdateringarna.

Sen sist har hälften i familjen hunnit fylla år. Den tredje om knappt 2 v. Vi har varit till fjälls två svängar och firat min farfar som gått och blivit 90 år, hurra hurra🎈! Agnes har varit på sin första simtävling och Manne kämpar på med hockeyn och gått all in och tränat med två lag. Mellan jobb och barnens aktiviteter så försöker jag klämma in lite egen träning. Kom igång så bra i jan/februari men har blivit tvungen att pausa i omgångar då jag tyvärr dragit på mig evighetslånga, jättetråkiga förkylningar. Något frustrerande😣. Nu är jag äntligen fit 4 fight igen och planen är att hålla mig frisk ett bra tag framöver! Typ året ut!

image

Köpte visst en födelsedagspresent till mig själv i år☺…

image

Kommentera

